fredag 6 maj 2011

Hippie hippie shake

Alltså nu blev jag så himla sugen på sommar! Vill bara bo i mina jeansshorts, som är morsans gamla levis! :) Imorgon ska vi till Daniel och Lina för grillparty och senare en tur till Granada. Det är säsongsavslutning, det brukar alltid vara ap-mycket folk där då. Sist jag var där var på trettondagsafton, tillsammans med Lina! :) Hur som helst så kanske man skulle köra på levis-shortsen då.. Med tunna svarta strumpbyxor till offcourse! Men vänta, kanske skulle ta och kolla så att jag har några hela strumpisar först, har en förmåga att supa sönder mina strumpbyxor.. Kommer alltid hem med hål och maskor i dom, hur försiktig jag än har varit.. Mycket märkligt! ;)

Snygg hippie-aktig look med jeansshorts, från src 783.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar