söndag 22 maj 2011

Fest

Ja, hur ska jag börja... Igår var det alltså 25 års fest i Ljungby-trakten. Att skulle gå vilt till det visste vi, men vi var inte direkt förberedda på det som hände.. :) Ha ha.. Och det som hände? What happens in Hå, stays in Hå om jag säger så.. ;) Vi blev bjudna på god mat, blev indelade in lag, gick tipsrunda med en del fysiska aktiviteter och sen var det full fest som stod på schemat. Dock inte för min del då jag var utsedd chaufför, men jag hade riktigt roligt ändå! :) Jag säger bara det - du har inte dansat på riktigt förrän du har dansat med en kille endast iklädd Troja-Ljungby hockey-tröja och förkläde...

Idag händer det inga större mirakel här, vi var hemma någonstans efter fyra imorse.. Ikväll ska det tydligen regna så då passar det kanske att kolla in Eclipse!


Då vi i sedvanlig ordning var försenade igår fick jag göra en liten remake av gårdagens outfit och plåta den idag istället.. Skjorta och jeans från Lindex, halsband HM och skor från Ellos - som jag faktiskt bytte mot flats i form av svarta ballerinas. Håret hade jag i en hög, slavrig hästsvans.

Nitad. Ja jag hade ju planer på mina skinnbyxor men tyckte att det var mer passande med jeans.


Ha en fin söndag!

Kram Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar