söndag 15 maj 2011

Nytt

God söndag på er!
Hoppas ni hade en fin lördag!
Själv hade jag en härlig dag igår! Drog till Älmhult och köpte lite blommor, ska plantera idag så bild kommer ikväll elr imorgon! ;) Mamma, pappa och Magni kom ut hit, vi gick en runda och hittade en rostig gammal cykel som låg under mossa och löv på Fredriks brors tomt. Frågade honom lite fint om jag kunde få den att ha blommor på, och det fick jag! :) Det värsta blir nog att få hem den hit då däcken är helt söndriga och den inte har någon sadel, skärmen är även den rätt sné om man säger så.. :).. Ja ja, det löser sig!

När våra gäster hade dragit hem i ösregnet la vi oss i soffan med en påse chips, cola och Twilight! Ja alltså den var ju kanske inte den innehålls-mässigt bästa filmen jag sett, MEN vilken snygging han är den där Robert Pattinson!

För övrigt så har jag ju helt glömt att visa mina senaste köp! En skjorta och ett halsband från Lindex!

Ett litet kuvert och en liten fågel.. :) 59 kronor.

Inuti kuvertet finns ett litet brev - Je t'aime.. Sött!

Snygg till vardag och fest, beige safari skjorta i fint tunt och tungt material, 249 spänn. Det får nog bli denna nästa helg då vi är bjudna på 25 års fest.

Ha en skön söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar