fredag 8 april 2011

Tillbakablick

Hej på er allihopa! :)
Ikväll sticker vi hem till mina gamla hoods för att hämta en lift (som vi verkligen kommer att behöva i helgen när trädet ska plockas ner.. :P) sen ska vi hem till mina päron och äta lite gott, busa med voffsingen och sniffa på den gamle katten! :)

Planerna inför helgen är dock inte så högflygande, det blir mest plugga, hjälpa till att bära ris och inte så mycket mer.. Men nästa helg ser jag fram emot eventuellt en dag i Karlshamn med mina pals där! :) Vi pratade om att strosa runt lite i affärer, fika, prata och kanske äta på någon restaurang! Kan väl passa sig bra efter tentan på fredag.. Kan inte fatta att om en vecka har vi skrivít den.. Usch hoppas fan att jag klarar den.. Charlotte och jag har bestämt att vi i vanlig ordning ska ut och äta lunch efteråt och prata om allt annat utom tentan! :)

Igår var vi som sagt i skolan, det var roligt att få se alla efter så här lång tid ute på praktik, tänk snart är det över, lite vemodigt faktiskt! Skolan är ju en trygghet i min värld nu, jag har snart tillbringat tre år av mitt liv där. Nu ska man ut i arbetslivet, man är osäker på sig själv och sin roll.. Såklart kommer det att gå bra, men är det inte alltid så när man ska lämna något bakom sig - hur jobbigt det än har varit så minns man bara de roliga stunderna?

Metodövningar i preklinisk kurs 1, hösten -08.. :)

Venprovtagning - hell yeah! :)


Heldags-föreläsning i anatomi - lack of fokus på eftermiddagen...

Vad vore livet utan vänner? <3

Souie-lou-raring!

Middag i Kristianstad - firar att vi överlevt första terminen! :)
Så här roligt kan man ha när man gör grupparbeten! haha

Firar Sofies 20-årsdag med maskerad! psst, jag vann maskeradtävlingen! ;)

En härlig vårdag på högskolan!

Här skulle vi göra film om mötet mellan sjuksköterska och patient.. Här har vi då the crew.. :)

Sofie och jag på lochen!

Mysig förmiddagsfika hemma hos mig!

Vid "vårt" bord på plan 2, Marielle preggo med lilla Dahlia i magen.. :)

Piggelindrink hos Sofie!


Jag och lilla Dahlia, hemma hos Marielle.

Ännu ett grupparbete, här käkar vi lunch hos Nathalie. Studentkorridor med gemensamt kök - nej tack! urk..

Charlotte och jag på bio-premiären av SATC 2! :)

Ha en härlig fredagskväll alla fina!

Kram Isabelle

1 kommentar:

  1. Åhh, Vilka härliga bilder :D Blir helt nostalgisk!!!

    SvaraRadera