fredag 29 april 2011

I made it!

WIIEEE!! JAG KLARADE TENTAN!! Alltså det är är ju helt otroligt! :) What a relief! Man får alltid en kod på sin tenta så när de lägger ut resultatet så får man titta efter sin kod istället för personnummer för att ingen annan ska kunna veta ens resultat. Jag blir alltid så himla nojig - tänk om jag minns fel kod! :S Nej jag minns ju den såklart, men kan inte låta bli att tänka så ändå!

Ikväll blir det rättså low key här hemma, vi ska göra lite hemmagjord pizza, kanske sticka och handla inför morgonkvällen då det ska firas valborg här! :)

Vad ska ni hitta på imorgon kväll? Firar ni Valborgsmässoafton?

Hiitade även en liten kartong i ladugården med massa små söta flaskor, här använder jag några av dem som vaser - sött! :)

Ett till fynd ifrån ladugården - ett mycket gammalt och rostigt hänglås. Kanske inte funkar så bra för att hålla tjuvarna ute men gör sig fint som en liten detalj på dörrhandtaget! ;)
Ha en riktigt nice fredagskväll alla finingar!

Kram Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar