tisdag 19 april 2011

My day

Ja då har en skrivdag passerat! Har väl inte direkt skett några mirakel men jag har kommit en bit på vägen åtminstone! Är tacksam för att min handledare inte jobbar så mycket denna veckan även om det blir surt att jobba ikapp längre fram. Men just nu är det viktigast att bli färdig med denna uppgiften from hell. Jag säger bara det: så jäkla pissigt det är att sitta inne och skriva när det är så underbart väder ute!!!! Mina tankar går till Sara och Sofie som sitter och svettas med sin C-uppsats nu! Håller tummarna för er ladies - tveka inte att höra av er om ni kör fast, inte för att jag är någon expert men jag kan kanske bistå med något! ;)

Snart slänger jag in handduken för idag, orkar inte en minut till, eller jo det kanske jag hade gjort men jag vill fan inte.. Ni får ursäkta språket på senare tid, jag är bara så trött på allt vad plugg heter! Blä!

Snart ska jag laga lite middag med, idag ska jag göra sprödbakad torsk, potatis, remouladsås och lite haricots verts till det! :)

Här har jag tillbringat min dag, hoppas ni har fått vara ute i solen idag!

Kram Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar