torsdag 28 april 2011

110428

Hej allihopa!
Idag har jag haft besök av mina föredetta arbetskamrater Carina och Jessica! Det var så trevligt att träffas, vi har inte setts sen i somras när vi var på cykeltur till Karlshamn! :) Synd bara att tiden går så himla fort när man har trevligt!! De hade köpt så fina presenter till mig, två temuggar och en matchande kökshandduk från Ib Laursen och en liten mysig tvål! :)

Igår kväll satte vi potatis och sådde lite fröer i vårt trädgårdsland, det är så mysigt så det är inte sant! :) Ska bli spännande att se vad som kommer upp! :) I eftermiddag har jag planterat om lite blommor, sått lavendel i krukor samt varit och snott lite jordgubbsplantor vid Fredriks brorsas hus. Så dom har jag också planterat i trädgårdslandet idag!

Hur fina är dom inte!? Är knappt så man vill dricka te ur dom för dom är så fina juu! :)


Ha en fortsatt fin torsdagskväll!

Nu ska jag ut i kvällssolen!

KRAM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar