lördag 2 april 2011

Lördag

Hejsan!
Då var det åter igen lördag! Veckorna går så snabbt så det är inte sant alltså!
Idag har jag inte så mycket planerat, päronen kommer nog ut en vända på eftermiddagen, utöver det så är det bara städ och plugg som står på schemat! Igår kväll roade jag mig med att plantera lite blommor ute. Hade ju köpt penséer till svärmor men då hon hade köpt egna så tog jag dessa med, man kan helt enkelt inte ha för många blommor! :)

Tog lite bilder med mobilen härom dagen när jag oc Basse var ute och promenerade. Det bara slog mig hur fint vi bor. Även när det är grått och lite regn i luften så är det himla fint här.

 En kanal rinner genom byn. Mysigt med porlande vatten!

Den svarta pricken är Basse, full fart framåt! ;)

Tänk er så fint det ser ut på sommaren, grönt, soligt och underbart!

Ha en härligt lördag alla fina!

Kram Isabelle





1 kommentar:

  1. Gud vad underbart! Ser riktigt fridfullt ut! Ser verkligen fram emot att komma ner och hälsa på... Zlata hälsade så mycket förresten, träffade henne igår :) Vi sa att vi får åka ner och ta en Karlshamns utgång snart! :)

    SvaraRadera