måndag 4 april 2011

Solsidan!

Hej raringar!
Jag måste bara inleda med att säga: WOW! Jag hade nästan 70 besökare här igår! Så otroligt roligt!! :) Okej, kanske inte kan jämföra mig med Lotta från Mitt liv på landet, som btw är en av mina favorit-inredningsbloggar, eller Kenza men hey, so what!? ;)

Idag har jag varit på IVA, intensivvårdsavdelningen, mkt tekniska prylar och ganska lite patientkontakt men väldigt intressant att få se. Fast jag tror inte att det är min kopp te.. Så mycket elände och dundersjuka människor, nej tacka vet jag förlösande mammor och små nya bebisar! ;)

Slog en signal till Tina när jag körde hem i eftermiddag, vi bestämde att sticka upp till Nacka strand i sommar och hälsa på en gammal klasskompis som bor där..... ;) hi hi

Då vädret var helt ljuvligt när jag kom hem så valde jag än en gång att strunta i böckerna och istället vara ute och njuta!

Öppnade upp dörren på vid gavel och lät vårluften strömma in!

Nu åker raggsockor och uggs av och på med ros-tofflorna från Mohedatoffeln!

Natti natti!

1 kommentar:

  1. Men vilken alldeles underbar idé! Det är bara att hojta till när ni kan, så ska jag se till att vara lite ledig då med :) <3

    SvaraRadera