måndag 11 april 2011

Sandaler

Glad måndag allihopa! Idag är jag hemma själv och tanken är att jag ska plugga hela dagen! :P På fredag smäller det ju som sagt så det är väl bäst att jag tar mig i kragen nu - bättre sent än aldrig eller vad säger ni? ;)

Nu när det är så himla fint väder så börjar man ju och tänka på kläder och skor inför sommaren, jag är i behov av ett par nya sandaler men har svårt att hitta några jag gillar.. Är det någon av er som har sett några fina?

Helt okej från HM för 99 spänn, funderar dock över hållbarhet och komfort på dessa?

Dessa är också helt okej, kommer från Zara och kostar 399 kr.

Eller den här kanske? Från Vagabond, dock är priset en liten downer - 700 spänn.

Tanken är ju att de ska passa till allt, vardag som fest. Tuffa beslut att fatta..

Ha en fortsatt härlig måndag!

Kram Isabelle

1 kommentar:

  1. Vi har ett par Clarks som är grymt snygga... Jag har redan lagt undan ett par åt mig, hade gärna velat ha lite annan färg än svart bara... Men fina är de :) Kan lägga undan ett par åt dig med :D Kramis

    SvaraRadera