fredag 15 april 2011

Tenta, italienskt och lite vårsol

Glad fredag! :)
Då sitter jag här, helt slut i huvudet efter dagens tentaskrivning! Och hur det gick? Jaa, jätte svårt att säga, jag ber till gudarna att det gick vägen iallafall!! :)

Jag och Charlotte åt lunch på lilla italienaren efteråt, satt på deras uteservering i solen och käkade canelloni med ricotta och spenat! MUMS! Helt sjukt så gott det är! Det är knappt så jag vill tipsa om vart det ligger för det är så oerhört populärt att man får vara där i god tid för att ens få en plats ska jag säg! ;) Vi passade ju även såklart på att gå i lite affärer och vips så slank en liten silvrig tuppe i ståltråd med hem! Jag kan ju skylla på att jag inte hittar vårt påskpynt - inte för att jag har letat jätte ambitiöst men det låter ju bättre.. ;)

Ikväll blir det mer god mat i form av grillning - finally! Är så sugen på det så det är inte sant! Vet inte vad det blir för kött ännu, får se vad smaklökarna säger när jag väl har orkat släpa my tired ass till maxi.. Vi inväntar Matte sen sparkar vi igång grillen!

I helgen är det geriatrikuppgiften som står på schemat - så j*vla tråkigt så det finns inte, hoppas att det ösregnar HEELA helgen så man slipper sitta inne och gråta iallafall!


Har har vi då dagens - skjorta HM, jeans Lindex, skinnjacka Lindex, armband Gina Tricot och boots från Scorett

Som student får man leta i sina gömmor när man är sugen på något nytt, det är ju väldigt sällan som plånboken tillåter det. Den här söta lilla berlocken hittade jag igår, som faktiskt är en doppresent! Den fick hänga runt min hals idag!


Lille tuppen! Visst är han fin?! :)

Kram Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar