söndag 3 april 2011

Family

Igår fick jag besök av mamma, pappa, mormor och morfar. Och här händer det grejer vill jag lova när det gänget kommer hit, pappa tog hand om mullvadarna ute i trädgården, mamma och morfar putsade fönster och mormor hittade på hyss i vanlig ordning! :)

Mamma, mormor och Magni :)
Min älsklingsnäsa!
Mamma och pappa hade med sig min steghylla som vi skruvade ihop, nu står den i hallen så fint. Jag är dock lite osäker på om den ska stå mot den andra väggen istället.. Får väl känna av det lite först, låta den bo in sig lite.. (hyllan alltså.. :))

UPPDATERING: Steghyllan kommer ifrån ELLOS! :)

Nu ska jag laga lite middag till min skogshuggare.. <3

Kramis!

2 kommentarer:

  1. Ååh, vilken fin steghylla!! Vart har du hittat den? Hittade bara de vanliga svarta, känns lite tråkigt nu när allt ska vara vitt :)
    Och vilken sötnos han är Magni! :)

    SvaraRadera
  2. Vad fint det blev med hyllan! :)Men som du säger; kanske mot andra väggen istället!? :)

    SvaraRadera