måndag 18 april 2011

Isabelle vs Strindberg

Hej på er!
Idag har jag haft mitt sista målsamtal under denna utbildningen! Wohoo! Ett målsamtal har man ibörjan av varje ny praktik period, mest för att handledare och klinisk adjunkt ska veta vad man har med sig i bagaget och vad man har hunnit göra hittills. Eftersom detta är den allra sista praktiken så är det ju väldigt viktigt att man får vara med om de saker som man inte har fått se tidigare. Jag blev dock negativt överraskad när jag såg vem som var min kliniska adjunkt - min första tanke var bara: Åh nej! Ja ja, det kommer att bli tufft som fan men men, nu måste jag bara fokusera på att det är snart över!!! :P

Igår blev det faktiskt lite skrivit på geriatrikuppgiften ändå, är lite stolt över mig själv faktiskt! :)
Men idag har det varit sämre med det där, när jag kom hem så slog jag upp dörren, satt ute på trappen och bara njöt medan katten och hunden låg och mös i gräset!

Imorgon och på onsdag ska jag skriva som bara den! Strindberg-style!

 Släng dig väggen August!

Hoppas ni har det gött i vårsolen!

Kram Isabelle

1 kommentar: