söndag 24 juli 2011

Tjugofjärde juli

Glad söndag på er!
Idag har mamma och pappa varit på besök här hemma, lite fika och mys blev det. Sen bestämde jag mig för att ta en tur till Ikea. När man bara har tjugo minuters bilfärd dit så är det bara att fara dit när andan faller på! :) Blev ett par nya lampor till sovrummet, nya lakan, förvaringsboxar och lite annat som säkert är bra att ha... ;)

På mig hade jag skjorta/tunika från HM, jeans från Mq, skinnjacka Lindex och ballerinas från Ellos.

Drömsoffan Ektorp hade mer än gärna fått flytta hem till oss! Precis i denna färgen vill jag ha den! Perfekt när man är sambo med en grävmaskinist som kommer hem och lägger sig i soffan med jobbarbyxorna på.. ;) <3

Nya lampor, Årstid, i sovrummet! Gillar den tidlösa looken!

Putsade fönstrena och bytte gardiner igår! Idag har jag även planterat om en av mina mårbackapelargoner! De är ju så underbara!!

Kram Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar