onsdag 27 juli 2011

Enkelt

Hej på er!! Hur härliga kvällar har det inte varit nu på en skala?! Man njuter av att det äääntligen är lite sommarkvällar! Synd bara att det är minst en månad för sent.. :( Men det är inget att hänga läpp för! På jobbet går det bra, jag trivs så himla bra så jag vågar knappt tro att det är sant faktiskt! De stora fördelarna är ju variationen på patientklientelet, barn, unga, medelålders och gamla, alla tänkbara krämpor och så arbetstiderna förstås.. Men det som helt klart väger tyngst är ju mina arbetskamrater! De är helt enkelt bäst! :)

Efter att ha diggat stora och tunga smycken en längre tid så har jag sakta men säkert gått över till lite mindre, nättare och enklare smycken. När vi var på Killebom valde jag enkla små silverringar och en enkel vanlig länk runt halsen. Vad tror ni? Blir det bu elr bä?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar