lördag 30 juli 2011

Let's do this!

Nu är glamoursminket på, håret ja det var väl inte bästa hårdagen men det får duga, för ikväll åker klackarna på! Börjar med några drinkar här i Rågge sen drar vi vidare till Karlshamn och fest hos Mia! :) Sen ska vi göra stan för första gången på alldeles för länge!!! :)

Medans jag väntar på tjejerna har jag roat mig med fotoapparna på min telefon.. :) Se resultatet nedan! ;)

Red head..

Outfit ikväll består av mina älskade jeansshorts, transparent linne som jag fått av svärmor(!) kommer från Noa Noa. Kavaj från HM, till det blir det pjux från Scorett! Tror jag...

Fortsätter att köra på enkla smycken..

Kör på två enkla öronhängen i det ena örat, inga alls i det andra..

Ha en bra lördags kväll, för det ska minsann jag ha!! :D

Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar