fredag 8 juli 2011

Cool as a camel

Idag har det varit all in på jobbet, flera akutpatienter (samtidigt som man har fullt inbokat med andra patienter), halva personalstyrkan, kaos och helt underbart! :) Jag gillar när det är fullt upp men nu är jag trött som en korv!! Ikväll blir det soffan, jordgubbar med glass och en film! Hade eg planer på att sticka ner till Kristianstad och våldgästa Jimbo men nu när vädret har bestämt sig för att vara helt kasst så ligger vi lågt! Min underbara vän Sara ville att jag skulle joina henne och ett par brudar till i K-town för lite vin och trevligheter men vi tar en raincheck på den! Hon ska upp tidigt imorgon för att flyga till Grekland lyllosen!! :)

Nu när det är helg och lite festligheter så passar jag på att lacka mina naglar i snygga färgen Cool Camel från Isadora, ett mycket bra lack som torkar snabbt som attan och även sitter bra och länge!

 Nyansen är ljusare irl.. :)


Trevlig kväll finingar!

Kram Isabelle


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar