söndag 17 juli 2011

From the girls..

Hej och glad söndag på er!
Helgen har varit bra, men kort. I fredags hade vi fint besök av Daniel, Lina och Olivia. Åt gott och gjorde upp hemliga planer.. ;)
Igår var vi på grillkväll med Fredriks jobb. Mycket trevligt, fint väder och god mat! Dock försvann nästan hela dagen eftersom det började redan vid 15.00.
Idag har vi gjort lite av varje här hemma, har även varit hos Fredriks bror och gjort lite fint i hans hus så att han snart ska kunna flytta dit.

Här kommer lite blider på alla fina presenter jag fick av mina tjejer i examenspresent!

Från Sara och Sofie fick jag detta underbara fågelbad!


Från Anna och hennes Marcus..

Från Anna och hennes Marcus..

Av Tina och Emil fick jag en flaska champagne och av Anna fick jag en ram med lite bilder på oss.. <3

Av Tina och Emil fick jag även denna fina formen från Gerbera!

Tack mina älskade vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar