fredag 15 juli 2011

Shorts

Jag har verkligen snöat in mig på shorts detta året! Det började med mina skinn-shorts som jag använde flitigt hela hösten, vintern och våren! Nu praktiskt taget har jag bott i mammas gamla Levis-jeans, som jag klippt av till shorts! Är riktigt sugen på ett par svarta jeansshorts då jag tycker att skinnshortsen kanske inte riktigt passar mitt i sommaren - har dock sett att många väljer att använda sina ändå så jag kanske med hakar på såsmåningom.. Grupptrycket ni vet.. ;)
Hittade dessa nedan på Monki.. Kanske vore något? Förbannar mig att jag använde mina gamla svarta Cheap Monday under förra sommarens renoveringsmaraton i huset - nu är de fulla med färg, spackel, silikon och annat smått och gott.. Skit med, de hade varit helt perfekta ju! Sådär lagom urtvättade så de hade den snygga grå-svarta färgen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar