tisdag 19 juli 2011

Bumpy ride

Glad tisdag på er allihopa!
Hoppas allt är bra med er! Jag har haft en bra dag, är så otroligt glad för mitt jobb! Varierande, jättebra arbetskamrater och lärorikt! Jag lär mig saker HELA tiden! Hoppas verkligen att jag får förlängt ännu mer!
Ikväll har det inte blivit så mycket gjort här. Jag har nämligen varit med Fredrik på en skumpig runda med traktorn!! ;) Bilder på det nedan!

Bättre bild på vår lönne-stubbe! Visst är den stor?!
På väg ner till det som kallas för "måsarna".. Hi hi..
Glad traktor-åkare...
Fin björkallé sista biten på vägen.
Mysigt i kvällssolen..

På väg tillbaka fick vi en fripassagerare.. :)
Sådana här kvällar vill man inte ska ta slut..
Nässlor i kvällsol, inte så pjåkigt att bo i Rågge faktiskt.. :)

Natti natti alla bloggisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar