måndag 11 juli 2011

Saturday night is allright for fighting

Glad måndag på er!!
Vilken helg jag har haft alltså! Så underbar från början till slut!
I lördags kom päronen och mormor och morfar ut. Vi donade ute, åt smörgås tårta hade vattenkrig ;) och åt glass och jordgubbar i skuggan! MYS!
Sen på kvällen drog vi ner till Sandviken för att sedan dra in till Sölve och Killebom! Efter några öl på en uteservering gick vi till tivolit där Lina vann gosedjur till lilla Olivia, pojkarna kastade bollar (där var det däremot ingen som vann, kan undra om ölen hade något med det att göra? Hm..) Till slut hamnade vi på Restaurang Havsudden där en trubadur underhöll oss för resten av kvällen - mycket trevligt! Killarna missuppfattade nog det hela och trodde att vi hade hamnat i någon sorts brottningsrink.. ;)
I söndags var det lite segt eftersom vi kom hem kvart över fyra på morgonen och sedan skulle ge oss iväg för lek och bus med familjen T i Mellbystrand! Så mysigt vi hade alltså!! Bilder kommer en annan dag på det!

Min outfit i lördags på dagen, från topp till tå i HM.. Fick ingen helkroppsbild på kvällens outfit däremot.. På mig hade jag iaf min playsuit från Lindex. :)
Packat på Havsudden!

Matte och Daniel var på g! :)

Jag och Lina!
Sötaste paret!
Det rådde inte någon brist på underhållning - alla välpackade sölvesborgsbor bjöd på sig på dansgolvet..... Ha ha..

Kram Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar