torsdag 14 juli 2011

Mocka

























Är lite sugen på denna klänningen i mocka imitation från HM.. 299 spänn.. Hm, tåls att funderas på.. :)
Imorgon är det freeeedag! Är det fint väder så blir det nog grillning med Daniel och Lina på kvällen, regnar det så blir det tacopaj och film!
Fick nyss väldigt glada nyheter från Sthlm! Min Anna kommer kanske ner redan i mitten på nästa vecka!! WIIIEEE!! Håller tummarna!

Nu ska jag käka lite!

Fortsatt trevlig kväll på er allihopa!
Ps. Tycker det är så kul att så många hittat hit till min blogg oh väljer att titta in här titt som tätt! :)

Imorgon ska jag visa er vad jag inhandlade för något tjusigt igår i mina gamla hoods Ryd!

KRAM

1 kommentar:

  1. Hej Isabell

    Visst är det trevligt med bloggar och allrahelst när man gör inlägg nästan varje dag.
    Jag tittar in till dej nästan varje kväll och är jättedålig på att kommentera. Förlåt.
    Men det är roligt att läsa vad du skriver och kolla på bilderna.
    Ha en skön sommar med massor av jobb det är belöningen för ett arbete i skolan.
    Kram på dej Mona-Lisa

    SvaraRadera