måndag 4 juli 2011

110704

Låååång dag har jag haft idag, ska iofs inte gnälla så mycket med tanke på att min älskling jobbar från 7 till 18 varje dag.. Imorgon har jag light-dag till tolv så det känns gött! Måste bara säga att jag trivs så oerhört bra på mitt jobb, roligt och varierande! Men visst ibland, vissa patienter, vill man ju kräkas lite på.. Eller nä kanske inte kräkas på men ni fattar, man blir så trött så man inte riktigt orkar vara trevlig och lyssna på alla femtioelva miljoner problem.. :P Men så är det väl med alla jobb - man kan inte älska allt och alla hela tiden..

Här kommer lite bilder från lördagens bak- och busmaraton!

Basse hjälpte mig och lilla H att baka skorpor.. :) Åhhh vad jag vill ha vita köksluckor!! Ännu mer när jag ser köket på bild!! :S
Lilla H ser inte så värst imponerad ut av sin morbrors rit-skils.. ;)
Morbror nr 2 stal muffins-receptet och jakten var i full gång! :)
När vi väl hade fått tillabaka receptet och muffinsen var i ugnen så var det dags för det viktigaste - slicka skålen!! :)

Sen skulle muffinsen bli lite extra fina så lilla och stora H fick gå loss med kristyr och strössel!

Jag fick också sätta min konstnärliga sida på prov..

Sen kom kavalleriet - bröderna Jönsson gick loss på muffinsen!

Sen fick jag jobba lite då David behövde operera sitt finger lite.. :)

Kram Isabelle

1 kommentar:

  1. Naaa va sött, en liten pysseldag hehe.
    Hoppas du har en bra sommar!
    Kram /Robbin.

    SvaraRadera