lördag 28 januari 2012

Lördag

Hej på er!
Redan lördag kväll! Idag har jag i vanlig ordning städat och fejat! Vi har även varit hos vårt söta grannpar och fikat - årets första semla - check! :)

Kvällen kunde ha tillbringats med bästa Sara och Mia men jag kände mig lite deppig och hade nog inte blivit något vidare sällskap! Vi tar en raincheck på den tjejer, hoppas ni får en trevlig kväll! <3

När allt känns tradigt så kan en bukett tulpaner pigga upp!
Rosa, krispiga tulpaner på köksbordet är inte helt fel!

Ljusstakar som vi hittat i ladugården, glasburk från Glimma glasbruk i Glimåkra som vi hittat i ett stenröse på åkern bakom vårt hus! Linneduken är från Lasses Färg i Ryd, lampa från Ikea.


Hoppas att ni har en toppenkväll där ute!
Nu ska jag lägga i några bitar i vedspisen och slänga mig på soffan!

Natti natti!

1 kommentar:

  1. Hej vännen! härligt med dina inlägg, och att kika in och hälsa på dig i den virtuella världen då och då... hopaps att du inte är alltför deppig? Många kramar/ Z

    SvaraRadera