torsdag 26 januari 2012

Inspo

Hej babes!
Lång arbetsdag idag! 7.45-18.15! Men nu har jag haft min sista patient och snart slår vi igen portarna på detta stället! Idag fick jag ett sting av längtan till sommaren - även om jag njuter av att vi ääääntligen har snö! Ha ha.. Nedan lite inspirationsbilder! Hörs ikväll!

>
Klassisk sommarlook med jeans och blårandig tröja! Så här vill jag se ut i sommar!
>
Underbara flingor och underbart coola Abbey Lee! Jag vill alltid klippa lugg när jag ser bilder på henne!
>
Skinnpants och söta pumps! Önskar ibland att jag fick trippa runt på klackar varje dag! Det är så himla fint!


Coola Rumi som skriver bloggen fashiontoast har liksom jag hakat på trenden med silverjeans!


Mera silver! :)


Och ännu mera silver! Tänk så fint till sommaren och brunbrända fötter!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar