tisdag 24 januari 2012

BIG BANG!

Hej raringar!
Nu börjar det kanske att lösa sig med nätet där hemma, I'll keep you posted! ;) Snacka om I-landsproblem! Ha ha
Igår började jag en nätbaserad kurs om Demenssjukdomar, det ska bli intressant men jag måste ju medge att det är blandade känslor. Är inte jätte förtjust i att ha diskussioner via chat och aldrig få se dom man läser tillsammans med... Hm, fortsättning följer!

I helgen som gick tog bästa Sara och Sofie sin sjuksköterske-examen! Jag är så stolt över er!
STORT GRATTIS!!!!!

Nya favvisen om kvällarna hemma hos oss är helt klart The Big Bang Theory! Så jäkla bra! Har ni inte kollat in det ännu så rekommenderar jag det starkt! Brukar börja kring sjusnåret, vet ej vilken kanal(kanske femman?).. :)


Det coolaste nördgänget ever!

Kramis!

1 kommentar:

  1. Haha ha, alltså: Big Bang Theory! Favvisen här hemma också! Vi sitter som bänkade när det är dags! Sheldon, u gotta love him! :D
    Jag slår dig en pling i dagarna, imorgon perhaps :) Puss&Kram

    SvaraRadera