onsdag 25 januari 2012

I'm back!!!

Hej raringar!
Guess what!? Jag har blivit bönhörd!! Vårt internet är up and running igen!!!! :) Oh happy day!
Resten av min dag är varit rätt rutten tyvärr.. Men så är det ibland, bara att ta nya tag imorgon!

Nu måste jag ju bara lägga in lite bilder som jag tog i helgen när det hade snöat! Så vackert!

Utsikt från sovrummet, inte så tokig..

Åkern bakom huset, mycket fint.. Snömolnen är på väg bort! Änligen fick jag min snö! Som jag har längtat! ;)

Den här killen var och hälsade på mig i söndags! Lille sjuklingen.. Och för er som är uppmärksamma - ja jag har skaffat nya glajjor! Bättre bild kommer i dagarna! :)

Natti natti alla bloggisar!

1 kommentar:

  1. Gud vad fint med all snö! Ser riktigt härligt ut!
    OCH vilka snygga brillor! De måste du bara lägga ut en bild på senare, så man ser hur de ser ut på :)

    Är han sjuk sötnosen? :-(
    Testar plingar idag med :D
    <3

    SvaraRadera