fredag 7 oktober 2011

Sjuksköterska?? Men är inte du doktor?!

Ha ha ha, ja jag vet inte hur många gånger det har hänt totalt men det händer lite titt som tätt att patienter och kollegor misstar mig för att vara läkare! Jag vet inte om det har att göra med att jag är så lång eller vad? Jag kanske ser förtroendeingivande ut? ;) Roligast var nog när jag jobbade på akuten och en av ambulansförarna trodde att jag var " den nya läkaren".. Ha ha.. Och idag hade jag en patient som, när vi skulle gå in på mitt lilla kontor och boka en ny tid, stannade vid min dörr och sa: sjuksköterska? Men är inte du doktor?! Ha ha, helt besviken med! :D

Hoppas ni har en fin fredagskväll!
Här är det tacos och Idol som gäller! Hi hi fasen vad Svensson vi är här i Rågge! :)

Ja här är den alltså, skylten som gjorde min patient så besviken.. ;) Sen att jag hela tiden hade en namnskylt på mig där det står vilken befattning jag har det missade personen helt.. :)

Var ju bara tvungen att smygfota mitt lilla krypin! Mitt alldeles egna kontor! :)


KRAM

1 kommentar: