torsdag 6 oktober 2011

P.S. I Love You

Hej mina bloggisar!! Ja alltså ni får verkligen ursäkta det extreeemt dåliga uppdaterandet här! Jag började i måndags på en annan vårdcentral. Är utlånad från min gamla hit under oktober månad. Och ni vet väl alla hur det känns när man är ny på jobbet?! Plus att denna veckan har mina yogapass kört igång! Nu har jag yoga tisdagar och torsdagar fram till jul typ.. :) Men det är så härligt - absolut värt att köra hemifrån 06.30, jobba hela dagen (på ett nytt jobb), köra ett yogapass på 1½-2 timmar för att sedan komma hem vid 21.00... :) Nej men skämt och sido så är det faktiskt ett kanon sätt för att slappna av och träna på samma gång!

I förra veckan kollade vi på filmen PS. I love you, om jag lipade!!!! När vi såg den på bio var helt förstörd efteråt! My god vilken fin film, och visst får man en liten crush på Gerard Butler? ;)



Kram Isabelle

1 kommentar:

  1. Jag har sett halva.. jag lipade så mycket så jag kunde inte kolla klart. Jag har den på dvd, kanske blir dagens mission:) Japp han är ashet, inget snack om den saken iaf:) kram Z

    SvaraRadera