fredag 28 oktober 2011

111028

Fredag idag mina vänner! Näst sista dagen på vårdcentralen här i Kristianstad! Har dubbla känslor, trivs mycket bra men det ska bli skönt att få kortare restid igen samt träffa alla jobbkompisar!
Inga vilda planer inför helgen, det är grävning och åter grävning på schemat!
Hade varit toppen med en utekväll med mina tjejer..
Men men, just nu får man prioritera att få trädgården och allt det där klart! :)

Sen måste jag ju säga att jag blev så glad när jag kollade statisken på bloggen härom dagen och fick se att jag har så otroligt mycket besökare! KUL!! :) Härom dagen hade 97 unika besökare tittat in hos mig här på Biscuit and Shoes!

Så jag tänkte fråga er om det är något som ni vill se mer/mindre ;) av här på bloggen?
Mer inredning? Mindre grävmaskiner? Ha ha Mer mode?

Tell me!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar