torsdag 22 september 2011

Twentyfuckingfive

Det här inlägget kan alla ni som är äldre än mig strunta i.. ;)
Men igår fyllde jag 25 år...
Det kändes som jag gick över en tröskel i livet, kvällen innan min födelsedag tänkte jag - Herregud, har jag varit 24 år i helt år! Varför njöt jag inte mer av det?! Nu är jag 25år, och då är man vuxen på allvar.. Men man är väl inte äldre än man känner sig eller vad tror ni? ;)

Liten bebis-Isabelle, ung mamma och pappa.. :) <3
Ålskar denna bilden! :) Retuscherad i appen Camera +..
Pratstund med pappsen i soffan.. :)

3 kommentarer:

  1. Åh vilka härliga bilder :)

    SvaraRadera
  2. Vilka bilder! Så härliga <3 Hoppas verkligen du hade en helt underbar dag! Önskar jag kunde varit där och firat dig! <3

    SvaraRadera
  3. Hej vännen! Ett stort varmt grattis till dig! Ja 25 år har gått och se vilken fantastik människa det blev av dig, till både inre och yttre:) Önskar jag hade kunnat vara med och fira dig också. Och helt underbara bilder på dig och föräldrarna. Stora kramar// Z från ett soligt sthlm

    SvaraRadera