måndag 12 september 2011

Busy girl..

Heeej!! Oj oj, vilken vecka! I torsdags och fredags var vi iväg på konferansresa med jobbet på ekologiska gården Ängavallen utanför Malmö. Men det var såklart inte bara jobb utan en hel del trevligheter också! :) Och så otroligt vackert där var! I lördags var vi barrnvakt till underbara syskonen T! I lördags kväll blev jag däemot totalt knockad av en förkylning och låg i soffan med hög feber heeeela dagen igår! Så jäkla trist.. Mamma och pappa kom ut och tog hand om mig lite och mamma hjälpte mig plantera om i mina urnor! Så idag har jag faktiskt varit hemma från jobbet.. Hoppas att jag känner mig piggare imorgon!

Sen måste jag ju bara skriva några rader om tio-års dagen för elfte september igår. Så fruktansvärt, såg en del av direktsändningen från Ground Zero.. Hugger i hjärtat när man ser bilderna, hör brandmän/poliser/anhöriga prata om det.. Usch, hur kan man bara komma på tanken att göra något så fruktansvärt?

Ryser alltid när jag ser denna bilden... :(

Skånska flaggan fladdrade i vinden på Ängavallen..

Fantastisk kryddträdgård utanför deras restaurang!

Köpte lite från deras gårdsbutik, deras egna knäckebröd och fairtrade grönt te med citron - gott nu när man är förkyld! Snodde även med mig chokladtryffel som fanns på rummet! :)

Här åker lilla och stora H traktor med morbror nr 2..

Bus med morbror nr 1.. :)



Nya fina blommor i mina urnor!!

Min fina kryssboll blommar så fint!

Kram Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar