tisdag 13 september 2011

Tisdag

Hej på er allihop!
Idag har jag jobbat, trots att jag borde ha stannat hemma med feber och allt... Men nej då, jobbat har jag med munskydd och hela baletten! :) Under förmiddagen gjorde jag nog inget vidare bra jobb men hoppas ändå att mina patienter hade översikt med sin sjuka sjuksköterska..

Så ikväll blir här inga större mirakel gjorda på hemmafronten, köttbullar och makaroner till middag, lite relax i soffan och (förhoppningsvis) tidig knockout i bingen så man vaknar pigg och frisk som en nötkärna imorgon! (?) ;)

I eftermiddags hade vi dessutom ett två timmar långt sköterskemöte där vi pratade framtid, känns helt underbart och overkligt att jag är en del av den....

Älskar denna bilden! Min underbara familj! <3

Kram Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar