söndag 25 september 2011

Presenter

Hej finingar! :)
Åh vilken mysig helg jag har haft! Lugnt och skönt!
Igår kväll hade vi lite kalas här, närmaste familjen. Åt god middag och god tårta, så mysigt! Jag fick så mycket fint!! Nedan kommer några av presenterna jag fick!

Denna fina ängeln fick jag av Fredriks syrra och hennes familj.
Se så mysigt!
Svärmor hade med fina blommor!

Detta fina smideshjärtat fick jag av svärmor. Hängde upp det i sovrummet. De vackra liljorna fick jag av mamma ooch pappa.

Denna underbara linneduken fick jag av mamma och pappa. För ni som är sugna på den så finns den på Lasses färg i Ryd! :)
Mycket blommor blev det, härligt! :) Denna fina cyklamen fick jag av mormor och morfar.
Denna fina låda fick jag av mamma och pappa.


Heelt underbara kuddar från mamma och pappa! Även dom från Lasses färg för den nyfikne.. ;)

Kram Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar