söndag 24 juni 2012

Sunday

Hej hej!
Här kommer bilder från midsommarafton!
Hoppas det är bra med er!
Så kul att ni är så många som tittar in här varje dag!
Kommentera gärna så jag får veta vilka ni är!

Many of you readers are from different countries all over the world! Hello everybody! Do you want me to write in english as well or do you use Google translate? Tell me!

Finaste Daniel och Lina!

Jag i min fina krans! ;)



Den obligatoriska kubbmatchen! Trots galna knott..

Motståndarlaget firar den triumferande segern! ;)

När regnet hade upphört kom dimman, hur fint som helst!

Framåt småtimmarna skulle det grillas! Vem behöver kol när man har ved? Eller? Ha ha ha

Min man! <3

Glad tjej!

Fredrik tog över min krans! Visst är han fin!?

Matte och Fredrik!

Kram Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar