onsdag 27 juni 2012

My day!

Hej!
Idag har jag och mina päron varit på Hörnsjöns plantskola.. Igen.. Och visst blev det lite dyrt.. Igen..
Men men, man skapar bara sin trädgård en gång.. Förhoppningsvis.. ;);)

Nedan kommer dagens bilder!

Hittade visst lite rosor, jag som bara skulle köpa en regnmätare i gjutjärn. Köpte aldrig någon regnmätare btw.. ;)

Finns såå mycket fint alltså!

Vi köpte varsin glass och gick och tittade på deras underbara alpackor! De hade fått föl/ kalvar (?), söta som bara den!!


Imorgon ska det grävas ut av bara den!
Jag har köpt två sorters klängrosor, en vit och en rosa som jag sätta vid huset som ska få klättra tillsammans och blanda sig!

Sedan köpte jag två små buskrosor som heter The Fairy, det blir små klasar med massa småsmå rosa rosor!

Av mina underbara päron fick jag två stycken klätterrosor, ljusgula, Honungsrosor som doftar underbart!

Sen blev det ju lite annat plock....


Beundrade mammas underbara ljuslyktor som hon har fått av Petra! De är så perfekta!!

Är ju måttligt avis på hennes radio med..


Hon fick även två bruna som även dom är helt underbara!

Petra - if you can get these i Germany please buy them for me! I´ll pay you for them I promise! They are absolutely adoreable! :)

Ooops! Det blev visst en liten vas och en ljuslykta i fattigmanssilver samt en liten viol och ny lerkruka!



Kram Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar