tisdag 27 mars 2012

Tisdag!

Hello!
Idag har jag studiedag! De har lovat nästan 20 grader varmt ute, men vi har lite moln på himeln än så länge.
Har suttit några timmar nu, det flyter på bättre idag än förra veckan, men jag tycker fortfarande att det här nätbaserade är rätt pissigt faktiskt! Jag gör mig mycket bättre i en gruppdiskussion IRL än via chat..
Ja ja, nog om det!

Var inne på min homie Annas blogg och kollade in de SNYGGA extensions som hon har gjort!
Wow! Jag blir helt impressed! Är så stolt över dig raring!

Nu väntar lite lunch och sedan lite plugg till.. :P



1 kommentar:

  1. Åh vad fina ni är ihop! Helt knas! :)
    Och jäklar vad duktig du är som pluggar på OCH jobbar mest hela tiden!
    Jag som tänkte jag skulle försöka slå dig en pling under morgondagen, men då har du klart fullt upp? :-/ Var så längesen nu! <3

    SvaraRadera