söndag 18 mars 2012

Skön helg!

Hej på er!
Åh så gott det är med helg! :)
Igår kväll var vi hemma hos mamma och pappa och åt lite middag och firade mamsen som fyllt år!
Jag var i Älmhult igår och köpte lite blommor!
Köpte ett par minipåskliljor som nu står på trappen och vid brunnen, hoppas att de slår ut lagom till påsk!
Köpte även en lite sophora som jag velat ha länge! De är supersöta tycker jag! Så nätta, så ser de ut som miniträd! Gulligt!
Min passionsblomma som jag har lyckats hålla vid liv under vintern blommar nu! Helt underbart vackra blommor, synd att de bara blommar under en dag!

Visst blir man lite trollbunden av passionsblomman?

Köpte ett hjärta på Linnéan i Älmhult! Fint va?

Här är den - min sophora! Visst är den söt?

Kram Isabelle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar