söndag 25 mars 2012

Sommartid(er)

Hej! Oj vilken underbar dag det har varit idag! Har varit ute i många, många timmar!! Inledde dagen med städning, var ute och plockade lite. Efter lunch satte jag mig mot husväggen med en bok och lapade lite sol! Sen hjälpte jag pojkarna med veden! Eftermiddagskaffe tog vi på verandan i solen och sedan slängde jag mig över blomlandet som vi ska ha runt våran stora sten framför huset. Det blev riktigt fint, planterade lite blommor som ändå skulle flyttas. Längtar nu till jag ska köpa rosor mm. Och premiär för att hänga ut tvätten idag! Underbart!! :)

Klarblå himmel och tvättvindan full med tvätt som torkar i vinden!

Mina påskliljor har redan slagit ut i värmen!

Små söta irisar som jag köpte förra året och hade glömt invid ladugårdsväggen, där hade de slagit rot och stod och blommade så fint!

Nu fick de flytta in i mitt nya land, hoppas att de ska trivas!

Har tagit fram mitt vackra fågelbad som jag fått av Sara och Sofie! <3

I ringen runt landet kommer vi att lägga marksten i sommar.

Landet är lite bredare på stenens baksida, här tänkte jag ha några rosbuskar och lite annat fint!

Kram Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar