tisdag 6 mars 2012

Renovera mera!

Hej raringar!
Igår var vi på färghandeln i Ryd och kollade in tapeter och golv! Det är inte lätt att välja när det finns sååååå mycket fint!! Oj oj oj.. Det enda som är bestämt är vitt tak och panel, resten hänger på om vi ska lackera luckorna också... Hm.. Ska luckorna bli vita/ kanske en släng av ljustljust grått i, då kör vi på ett golv som går i lite grått och tapeter likaså.. Ska vi behålla ekluckorna som de är får golvet gå i en varmare ton, tapeterna i en begie nyans.. Önskar att jag kunde ladda upp en bild från mitt huvud så ni kunde få se hur jag tänker! ;)

Så mycket att välja mellan!



Dessa två är favoriter, rutigt hade varit riktigt snyggt! Den med texten är också hilma fin men jag är rädd att man tröttnar på den.. Vad tror ni? Båda går i beige.

Denna var också så himla fin men passar den i ett kök? Kanske mer är till sovrummet?

Fredriks favorit, jag gillar den också. Är en riktigt klassisk tapet, silver i mitten av blomman - fin effekt!

Det får bli plastmatta på golvet då det är så himla ojämnt! Finns jätte fina mattor som både ser och känns som trägolv - men det är ändå inte the real deal..

Nu måste jag plugga lite demens innan vi får besök av mormor och morfar!!

Ha en fin dag i vårsolen!

Kram Isabelle!

1 kommentar:

  1. Åh vad kul! Tycker om den rutiga tapeten :)Tror nog med som du säger att man kan tröttna på "text-tapeten". Snyggt golv med! Ska bli kul att se vad ni väljer :) kramis

    SvaraRadera