torsdag 15 december 2011

Outfit - julfest med jobbet!

Alltså jag behöver seriös hjälp med min outfit inför morgondagens julfest med jobbet!!!! Jag har två stilar jag velar mellan! Är så svårt att veta hur man ska klä sig när man nästan är yngst i hela arbetsgruppen - man vill ju vara snygg men inte för "it".. Hmm.. Nedan har jag valt ut två stilar, den ena är lite mer lowkey med svarta jeans, glittrig topp, kavaj och heels medan den andra är med uppklädd med klänning.. Snälla jag behöver er hjälp nu!!

Det här är verkligen jag, en stil som jag känner mig bekväm i som jag kommer att rocka till lite mer imorgon med smycken och hår. Kanske passar mer till en utekväll?

Ser coolt och snyggt ut men är det för "nerklätt", tänk om alla de andra har klänning och är jätte fancy!? De jag har pratat med ska ha klänning..

Det här är också snyggt men är det ok att visa de långa spirorna? Hjälp!

Ny enaxlad klänning från HM, kavaj med rosa foder från Gina Tricot, pjucks från Nowhere

Eller ska jag köra med de gamla trotjänarna till ist? Vi ska ju hålla på med lekar och sånt, är ju lite rädd om mina silvertår på de andra pjucksen - tänk om de blir repiga! ;)

HJÄLP!!!



2 kommentarer:

  1. Jag röstar på outfit nr 1 :)

    SvaraRadera
  2. Oj, vad sen jag är på att svara!! :-/ Men röstar med för outfit nr 1, de där skorna, man kan typ klä sig hel svart och de där skorna göra under ändå känns det som :) Helt underbar snygga!
    Vilken blev det? Hoppas att du har en super mysig kväll med dina kollegor :) Puss och Kram

    SvaraRadera