onsdag 14 december 2011

10 dagar kvar...

Hej mina vänner!
Igår var det Lucia och så även på jobbet.. För ett par veckor fick jag veta att vi som senast tillkommet i arbetsstyrkan skulle överraska resten av gänget med att gå luciatåg och de andra hade valt ut mig till lucia! Så igår morse gick ett nervöst och helt improviserat luciatåg igenom vårdcentralens korridorer.. Det var mycket uppskattat av alla de andra kan jag ju säga! :) Det togs en hel del bilder på oss, får jag dom mailade till mig kan jag ju slänga upp dom här!

Idag har jag haft en tuff och mycket innehållsrik dag på jobbet, med mig har jag haft en tjej som är sjuksköterskestuderande, känns lite konstigt med tanke på att det inte är många månader sedan jag själv var student! Men allt gick bra, det viktiga är bara att inte stressa upp sig när man häcken full, för stressar man blir det lättare att man gör något fel och det är nog all sjukvårdspersonals värsta mardröm! :P

Så hur har ni det där ute? Har julkänslan börjat att infinna sig? Tio dagar kvar till julafton! :)

Julhälsningar från mig och Måns, svärmors 7-kilos guldklimp! :)

Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar