söndag 18 december 2011

Julfest x 2

Hej och hå på er!! Oj oj oj vilken helg!! My God!
I fredags hade ju vi som sagt julfest med jobbet - om vi hade roligt? Ja fy tusan vad skoj vi hade! Det blev faktiskt klänningen som åkte på till slut, och i vanlig ordning hann jag knappt gå ett varv på festen förrän jag hade en lång grann maska längs mitt ena ben! Ja ja, vad är en julfest utan maskor i strumpbyxorna?! ;)
Tyvärr måste jag hemligstämpla bilderna, tror inte det ger er så mycket att se mina kollegor skåla och leka lekar ändå.. ;) Bjuder iaf på en bild som jag fyrade av innan jag stack hemifrån i fredags!

Körde på svall och långa fransar till min lil(l)a klänning! ;)

Igår var det ju dags för julfest numero deux! Då bar det av tills Stadshotellet i Växjö där god mat och trevligt sällskap väntade! När vi hade ätit så mycket vi bara orkade, lyssnat färdigt på trubaduren som varvade jullåtar med gamla klassiker drog vi ner till Lagerlunden. Där satt vi i någon timme, eller var det två? ;). Sen knatade hela gänget in på Grace nattklubb - där var ju några år sedan man satte sin fot! Herregud alltså! Men roligt hade vi, fick till och med med mig hela gänget ut på dansgolvet! :)
Körde på reservoutfiten igår! Om jag fick beröm för mina skor? Oh ja! Flera kommentarer och avundsjuka blickar! ;) Oj oj oj vad jag är kär i mina skor från Nowhere! Ha ha

Körde på en hög stram hästsvans och enkla smycken!

Kuvertväskan från HM fick också följa med! Träffade min kusin Sanne på Grace som hade en riktigt snygg kuvertväska som matchade mina silvertår! Är lite avis på den måste jag säga.. ;)

Lila naglar, ringar från HM, armband från Gina Tricot.

När vi trötta och glada kom ut från Grace så snöade det!!!!

Tack alla för en trevlig helg!!

Kram Isabelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar