måndag 8 augusti 2011

Sorry!

Får börja med att be om ursäkt för riktigt dåligt bloggande denna helgen som gått!! :S
I fredags jobbade jag till halv tolv vilket var väldigt skönt efter en intensiv vecka! :)
Sen på kvällen stack vi hem till mina päron för att kolla in snygg-däcket som dom har byggt i sommar! Såå fint det blev, ser ut som ett helt annat hus! I lördags stod det lite allt möjligt på schemat, tvättade drivvis med tvätt och hängde ut i det fina vädret! Finns inget bättre än att ta in tvätt som hängt ute i vinden och torkat! :) Jag skulle egentligen stuckit till K-stad för en lunch-dejt med Charlotte men kände mig inte riktigt på topp, huvudvärk, ont i kroppen, så vi fick skjuta upp dejten till ett annat tillfälle.. Mycket trist!

Sen på kvällen stack jag och hämtade en långväga vän som var i sydsverige på besök! :) Z och jag lärde känna varandra när vi jobbade som semestervikarier på ett äldreboende, är väl en åtta år sen nu typ.. Efter studenten flyttade hon till Sthlm och där har hon bott sedan dess. Men nu var hon då hemma på besök så då var det ju självklart att vi skulle ut och shaka loss som vi gjorde förr i tiden! :) Hon tog en hel del fina bilder som jag väntar med spänning på att få i min inkorg så jag kan lägga upp dom här! :)

Sen måste jag bara säga att det är helt fantastiskt att jag har så många besökare här på bloggen, ni anar inte hur kul jag tycker att det är! Igår hade lilla jag hela 68 unika besökare!

Längtar tillbaka till Melbystrand med sand mellan tårna, sol och värme!!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar