onsdag 10 augusti 2011

3287 dagar, 108 månader, 9 år med dig

Den tionde augusti är kanske för er som vilken dag som helst, men jag kan berätta att den tionde augusti är en dag då mycket har hänt.

Den tionde augusti 1628 är dagen då skeppet Vasa sjönk, bara 20 minuter efter avfärden på sin jungfruresa.

Den tionde augusti 1793 öppnar museét Louvren i Paris sina dörrar för allmänheten.

Den tionde augusti 1944 besegrar amerikanska trupper de sista japanska trupperna i Guam under andra världskriget.

Den tionde augusti 1948 börjar Candid Camera sändas i TV.

Och den tionde augusti 2002 är dagen då jag och mitt livs kärlek blev tillsammans.

Denna bilden togs när vi träffades på en gata i Sölvesborg i juli 2002. Du var 23 och jag var 15.


9 år senare är det fortfarande du och jag..

Jag älskar dig mest av allt i hela världen Fredrik.

3 kommentarer:

  1. Åh så fint skrivet! Lycka till, och stor kram till er båda! /Z

    SvaraRadera
  2. Herrejisses! Vad små ni ser ut att vara på första bilden :)9 år, det är helt otroligt! Tänk vad mycket ni varit med om under de åren! Ni är så otroligt fina och det är så härligt att se när kärleken övervinner allt <3 Kramar, Anna

    SvaraRadera
  3. Jag vill önska er ett forsatt lyckligt liv tillsammans. Stora kramen

    SvaraRadera