tisdag 9 augusti 2011

A saturdaynight

Blev så glad när jag såg att bilderna från i lördags ramlat in i min inkorg!
Nedan kommer ett smakprov!


Söta Z! Tänk när vi lärde känna varandra på Solängen, vad långt vi båda har kommit sedan dess! Men ändå känns det likadant nu när vi ses som det gjorde då! :)

På mig hade jag skjorta från Lindex, mammas jeansshorts och skärp, skor från Scorett.

Vi försökte oss på att ta bilder med självutlösaren.. Gick väl sådär.. ;)
Bild från 2004 på mig och Z, innan utgång i Sthlm, det var tider det! :)


Uppdatering! Hittade ytterligare en fin bild i albumet på mig och Z!

Kram Isabelle




1 kommentar:

  1. Haha, jag älskar bilden från 2004, det var tider det!! :) och roligt utgång som vanligt i lördags! Gammal vänskap rostar aldrig;) ;) Jag älskar att umgås med dig! Du är en bra vän, en genuin människa rakt igenom och inspirerande på alla paln<3 stor kam till dig!! /Z ;)

    SvaraRadera