söndag 14 augusti 2011

Modefavvisar

Hej på er! :)
Här har vi riktigt inne-sittar-mys-bullbak-eldaivedspisen-väder idag! Ganska skönt faktiskt! :)
Igår blev det mycket målat på huset och det känns så bra, blev super fint! :) Det är så roligt att se hur huset förändras, om än så lite för varje månad, till att bli vårt.

Nästa månad fyller jag 25 år hörrni! Det är inte klokt, kan ju inte stämma, jag tog ju studenten bara härom året juu! ;) Men hur som helst måste ju detta firas! Vet inte hur, vart eller när ännu, men det löser sig!

Tänkte bjuda er på några utav mina favorit modebloggar. Passar ju bra idag att surfa runt lite, regning söndag ochj allt!
Finns ju så otroligt många bra modebloggar. Men vissa inspirerar mer än andra, och nedan kommer min topp 3.


Helt plötsligt vill jag vara blond så jag också kan ha neonrosa stickade tröjor på mig! Super snyggt!! Sandras snygga halsband kommer ifrån HM. Bloggen heter 5 inch and up och drivs av finska tjejen Sandra som bor i London. Lyllos..

En till snygg och inspirerande bild från 5 inch and up. Gillar ni höga klackar, tuffa smycken och Acne så kommer ni gilla denna bloggen.

En ganska, för mig, ny blogg är 365 days som man hittar på Kanal 5.se. Den drivs av systrarna Thilda och Mira. Riktigt snygga outfits, bra bilder i coola miljöer, en riktigt inspirationsbomb!
Jag bara älskar dessa shortsen, är ju helt hooked på shorts som ni säkert har märkt! :) Dessa kommer ifrån Your eyes lie 
En "gammal" favorit som jag följt i några år är snygga Lisa Olsson. Ung tjej från Malmö som är har en enorm känsla för stil!! Här i snyyygg klänning från Monki.

Ha en bra söndag!

Kram Isabelle

1 kommentar:

  1. Kul inlägg! =) Kul att du delar med dig av vad som inspirerar dig! Jag gillar Lisas stil bäst! 3 för 3, här kommer mina tips till dig: http://www.vintageprocess.com/
    ( i princip allt denna spanska har på sig är assnyggt!) http://www.stylebytyra.se/blogg/sanne/ (komersiellt snygg stil!) http://weheartit.com/ (här finns all inspo du kan förställe dig ;) Hoppa du gillar mina tips! kram Z.

    SvaraRadera