torsdag 23 februari 2012

Torsdagens

Vilken vecka! Känns inte som att jag har hunnit mer än jobba och sova! Men imorgon ska jag vara hemma och, förhoppningsvis, komma igång med pluggandet lite! :S Läser ju om demenssjukdomar nu, känner att jag inte riktigt har kommit igång med det riktigt trots att kursen har varit i gång i fyra veckor nu.. :S Tur att man inte läser på helfart! Då hade ju kursen snart varit slut! ;)

Pratade med min lilla frisör i veckan! Blir lika stolt varje gång vi pratar och varje gång jag läser på hennes blogg. Tänk vad duktig du är och så mycket du har lärt dig - på mindre än en månad!!!! Wow!
Blev så glad när jag igår fick ett sms att i april - då jäklar får Sthlm passa sig för då kommer jag to town! Ha ha ha! :D Längtar redan!

Jag idag på jobbet! :)

Kramis

1 kommentar:

  1. Bästa <3
    Gud vad roligt det kommer bli! Då ska vi minsann ha världens bästa helg! Tok längtar!

    SvaraRadera