måndag 6 februari 2012

Ett år

Ja tänk vad tiden går! Idag är det ett år sedan jag gjorde mitt allra första inlägg här på Biscuit and shoes! :)
Livet har förändrat sig så mycket sedan dess! Är så himla roligt att läsa de första inläggen! Oj vilken gnäll över alla skoluppgifter och tentor och framför allt över min obefintliga självdisciplin! :)

Idag halvligger jag i vår öronlappsfåtölj, trött och ont i huvudet efter en lång arbetsdag! Tänk vad mycket jag har lärt mig på de månaderna jag har jobbat! Mitt jobb är så fantastiskt roligt och utmanande! Man utvecklas dagligen!

Och fövandlingen av vårt hus! Sakta men säkert växer det fram, från våra drömmar till att bli verklighet!


Avslutar med denna bilden! Skönt att se att vi i alla fall är två som är smygberoende av att se Keeping up with the Kardashians Anna! Min lilla homie! <3

1 kommentar:

  1. Ja gud! Tänk vad som kan hända på bara 1 år?! Helt otroligt att en människa kan lära sig och utveckla sig så pass mycket på 12 månader!

    Haha ha, du är också lite smygis på de där systrarna?! Jag skäms för att säga det, men de är faktiskt rätt underhållande :D

    SvaraRadera