lördag 25 februari 2012

Saturday 25/2

Hej på er allihopa!
Vilken mysig dag jag har haft!
Har t.o.m. fått lite pluggat! Så skönt! Plus att det var riktigt roligt! :)
Nu ska jag iväg med min lilla plutt som har fyllt år! Jag kan inte avslöja vart eftersom han står bakom mig och tjuvläser nu... ;)

Så här mysigt började dagen - jag och Baba hade lite sovmorgon.. <3

Efter några timmars pluggande gick vi en lång promenad i vårsolen! Hälsade på dessa damer i hagen!



Plockade med mig lite videkissar hem!

Buketten blev riktigt fin! :)

Ha nu en trevlig kväll så hörs vi imorgon!

Kram Isabelle

1 kommentar:

  1. Vilket härligt väder ni ser ut att ha!
    Hoppas ni får en super kväll, hoppas det dyker upp lite kort i veckan :)Hälsa födelsedags barnet (mannen, karln, herren) ;) så gott från oss här uppe! Kramar

    SvaraRadera